Godmorgon fredag!

Har precis kommit tillbaka till huset efter att ha lämnat grabbarna i skolan. Är helt genomsvettig, trots kylan. Trodde att jag hade fått bättre kondition, fast å andra sidan så har jag fått skjuts väldigt ofta den senaste tiden så jag har vant mig vid det istället för att promenera. Det måste det bli ändring på! Fast när det är kallt och spöregnar så är det svårt att tacka nej till skjuts...

Nu är det dags för fredagssysslor igen; dammsugning av hela huset. Det måste se fint ut här inför morgondagens födelsedagskalas. När Stephanie kommer hem (förhoppningsvis lite tidigare än vanligt, hon ska försöka komma ifrån jobbet tidigt och köpa massa saker inför kalaset) ska vi göra i ordning lite, speciellt i lekrummet där de olika "stationerna" kommer att vara. Det blir en station med lego, en med Play-Do och en med pussel om jag minns rätt. Stephanie ska även försöka baka en hustårta. Japp, en tårta som ser ut som ett hus med en massa godis på. Gulligt!
 


Här är mitt kort som jag gjort till Charlie. Inte för att han kan läsa,
men jag vet att han gillar roboten jag ritat i alla fall.  


Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg robot! :D Den där gillade han helt säkert.

2010-11-12 @ 11:45:24
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0