Året som gått

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Haft flera bilder med i Håkan Hellströms foto-fan-bok.

Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några.

Fick någon du känner barn?
Japp, en liten Aleksej kom till världen i oktober.

Dog någon som stod dig nära?
Lyckligtvis inte.

Vilka länder besökte du?
Irland, fast det var ju mer än bara ett besök. Jag besökte ju Sverige ett par gånger dock.

Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?
Bra självförtroende.

Vilket datum kommer du alltid att minnas?
5 mars, min födelsedag. Min bästa vän hade ordnat en överraskningsfest, min första överraskningsfest.

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Jag blev kär i min John, och han blev kär i mig.

Vilket var ditt största misstag?
Att inte försöka lära känna mer tjejer på Irland.

Vilket var ditt bästa inköp?
Flygbiljetter till Sverige.

Vad spenderade du mest pengar på?
Förmodligen kläder, väskor, skor och hud/hårvårdsprodukter.

Vad gjorde dig riktigt glad?
Att få spendera så pass mycket tid hemma med familjen och vänner.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit förkyld en himla massa gånger och haft feber för första gången på många år.

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på år 2010?
Mumford & Sons, The Fray, Carolina Liar och The Script.

Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?
Både och, det har varit väldigt upp och ner.

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Att läsa.

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Att titta på teveserier och oroa mig.

Hur var din julafton?
Lång, tröttsam och känslosam. Senderade hela dagen på Dublin Airport och kom inte hem till Uppsala förrän på kvällen.

Blev du kär?
Japp!

Vilket program har varit det bästa på teve?
Chuck.

Hatar du någon som du inte hatade förut?
Nja, men det ska vi inte gå in på.

Vilken var den bästa bok du läst under året?
Minns inte, har ju inte läst så mycket som jag skulle velat.

Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Mumford & Sons.

Önskade du dig något som du fick?
En ny kamera och lite andra små saker.

Önskade du dig något som du inte fick?
En onepiece.

Vilken var årets bästa film?
The Social Network.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Gick promenad med pappa, åt middag med mamma, blev överraskad av E och massa folk och dansade sen loss på Birger Jarl.

Vilka var de bästa människorna som du träffade?
John! ♥

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Mer feminin än innan.

Vad fick dig att må bra?
Att umgås med John och att få åka hem till Sverige lite då och då.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Gerard Butler!

Vem saknade du?
Familjen och kompisarna.

Vilken var din bästa månad?
Augusti - jag fick vara hemma hos familjen och kompisarna och dessutom hälsade John på.

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Jag kommer att plugga på college-nivå, flytta ihop med min pojkvän och förhoppningsvis jobba. Det är ganska stor skillnad.


Kommentarer
Postat av: Martina

Vackert vackert. Ska inte detta året bli spännande så säg!! har du bokat resa tillbaka förresten? :D

2011-01-16 @ 23:34:21
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0