Tjohej

Nu var det en vecka sen jag bloggade senast, men jag får försvara mig med att jag har haft en massa saker att göra samt har varit sjuk igen. För första gången fick jag användning för mitt European Health Insurance Card hos doktorn, behövde inte betala för varken läkarbesöket eller medicinen. Hur som helst, jag har fortfarande en massa saker att fixa innan jag åker hem på torsdag så bloggen kommer inte att uppdateras speciellt ofta från och med nu (och en vecka tillbaka, haha). Jag ska fokusera på att fixa det som måste fixas och på att spendera tid med smågrabbarna och John.

PS. Det snöar igen (hoppas att det inte blir så hemskt att flygen ställs in), min nya vinterjacka håller redan på att gå sönder och min mobil fungerar inte - det är bara några av de saker som irriterar mig just nu. Måste. Tänka. Positivt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0