Oj

Jag är jättesugen på att göra en sån där 30-dagarsgrej som alla bloggare verkar göra nu, men jag vet att jag inte kommer att vara så trogen bloggen under de kommande 30 dagarna. För om bara tio dagar åker jag hem till Sverige och väl hemma kommer jag att prioritera vänner och familj före något annat (every day is a gift!), så jag får skjuta på det. Annars har jag inte så mycket att säga just nu, förutom att jag är lite stressad. Eller ja, nervös rättare sagt. Under de kommde tio dagarna ska jag fixa de sista juklapparna, få besök av en australienare, köpa skolböcker, fylla i och posta en blankett inför kursen, skriva klart mitt CV, söka jobb på ett svenskt smörgåsställe, umgås med "familjen" för att få ett fint avslut och ta farväl av pojkvännen som jag inte kommer träffa på över en månad. Pjuh...


Kommentarer
Postat av: Martina

Men du mycket att stå i alltså!! Och sjuk är du också?! Eller var, jag hoppas att du mår bättre nu!:)

2010-12-16 @ 23:06:08
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0