Happy b-day Ben!

Idag fyller min lilla Ben hela nio år! Det firas med att han får vara hemma med mig hela dagen, eftersom hans skola är stängd på grund av snön som kom igår. Charlies skola är dock öppen men tydligen gör det inget om man är sen, så nu sitter vi bara här och slappar tills vi känner att vi vill gå dit. Stephanie hade ringt och pratat med rektorn, som sa att det inte är någon vits att komma i tid eftersom de flesta lärare är sena och en del kan inte ens ta sig dit. Det här landet alltså... Jag håller bara tummarna för att flygen kommer gå som de ska, igår var flygplatsen stängd ett tag men har nu öppnat igen. Förhoppningsvis kommer jag iväg i tid på torsdag, annars blir det en flygplatsjul för mig!
 


Mina skolböcker till kursen, nu har jag att läsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0