Fredagsmysdags

Då var den här arbetsdagen över! Stephanies mamma och hennes man kom för ett tag sen och nu har även grabbarna kommit hem från simskolan och Stephanie från jobbet. De där tabletterna jag tar gör mig alldeles dåsig, så jag slumrade till tidigare och vaknade med ett ryck när det ringde på dörren. Men men, antar att det blir middag om ett tag och sen ska jag väl bara fortsätta kurera mig i sängen framför datorn med te, popcorn, kärlekschoklad och kanske lite vin. Roligare än så blir det inte denna fredagskväll. Men fredagsmys är ju inte helt fel egentligen, även om det ju skulle ha varit mysigare tillsammans med John. Men han ska på julfest med jobbet, så datorn får duga som sällskap för den här gången. Förhoppningsvis orkar jag åka till John imorgon kväll istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0