Dan före dopparedan

Godmorgon gott folk! Här sitter jag på Dublin Airport och väntar. Stephanie körde mig hit och vi vägrade att säga hejdå, istället blev det "see you soon" och en snabb kram. Jag kommer ju trots allt att bo i samma stad som henne och pojkarna nästa år. Hur som helst, jag kom hit strax efter nio och efter bara fem minuter var jag incheckad. Nu sitter jag på ett café för att kunna ansluta till Internet och hoppas på att flyget inte är försenat. Om ett tag ska jag ta mig genom säkerhetskontrollen precis som alla tusentals människor som är här. Flygplatsen har nämligen varit stängd och många flyg har blivit inställda de senaste dagarna, så det är många som flyger idag istället för igår till exempel. Tur att kön till SAS incheckning inte var lång i alla fall, men kan tänka mig att det är värre vid säkerhetskontrollen som ju är den samma oavsett vilket flygbolag man flyger med. Väntan är olidlig!



Folk tittade lite konstigt på mig när jag började ta kort på mig själv i webcamen.


Kommentarer
Postat av: Martina

Ah shit alltså snön. Jag var helt säker på att jag skulle få fira julen på Irland, men jag kom hem i onsdags, bara ett par h sen. Kom du hem ordentligt?



Okeeej. Jag antog att du hade lite fullt upp med saker att göra och människor att träffa och allt detdär innan du nu åkte hem till sverige ett tag.

Jodå, jag hade trevligt både sista veckan och London var kalasfint:) Jag åker tillbaka 6 jan, men jag vet tycärr inte hur länge jag stannar där än. Okej, ja är jag kvar så ska vi lätt ses igen:D Tråkigt att det dröjer så länge tills du är tillbaka:p

God jul på dig med, lite i efterskott nu. Hoppas du hade en underbar jul med släkten i gbg! Jätteskoj att träffa dig med:) Kramar

2010-12-27 @ 12:07:38
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0