Då var julen över

Idag har jag sovit ut för första gången på ett bra tag, det var skönt. Vaknade upp i en tom lägenhet, värmde lite risgrynsgröt och blandade oboy, åt det framför några avsnitt av My name is Earl och pratade sen med pappa i telefon. Nu ska jag strax duscha och göra mig iordning, gå ner på stan och fixa lite saker och ikväll ska jag hem till pappa på middag. Igår var bonusbröderna här hela dagen - vi åt lunch, gick på stan, spelade tevespel och åt middag tillsammans. Det är ett fullspäckat schema den här veckan! Men det är jag så glad för, man får ta vara på de stunderna man har med sina närmaste. Imorgon ska jag hälsa på en vän och få träffa hennes lilla bebis för första gången, och även hans storebror (de växer så fort!). Sen är det ju nyårsafton på fredag och då bär det av till E i Stockholm, där det blir finmiddag och skumpa för hela slanten. Jag är så glad!

Årets julklappar:


Kommentarer
Postat av: Martina

OOOH vad roligt! Förstår att du är glad, shit vad skoj! Haha näej inte mycket, en del av P&L-biljetten, en bok, en tröja. En konstig tavla av mormor. Men jag är glad:) Jaaaa såklaart! Pettersson heter jag i efternamn och så har jag en liten snögubbe som profilbild:D

2010-12-30 @ 11:26:56
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0