Äntligen hemma

Jag kom inte hem förrän på julaftonskvällen. Missade den mysiga julaftonsmorgonen och Kalle Anka och jullunchen. Inte kom jag till Borås heller. När de ropat ut att vi inte skulle komma iväg dagen innan julafton fick jag åka hem till John, sova där och infinna mig på flygplatsen igen kl 05:30 på julaftonsmorgonen. Den nya tiden för planet var kl 8, men vi kom inte iväg förrän på eftermiddagen och eftersom jag förlorade en timme på tidskillnaden så blev det ganska sent här i Sverige. Lyckligtvis var mamma hemma i Uppsala och hade mormor och moster på besök, så jag blev hämtad på Arlanda och fick komma hem till försenad julmiddag och julklappsutdelning. Undrar vad som hade hänt ifall mamma hade varit uppe i Norrland med släkten, då hade jag inte ens kommit in i lägenheten... Hemska tanke! Men, det blev ju bra ändå till slut och jag har även hunnit med att träffa E (vi gick till den irländska puben såklart) och ikväll blir det pyjamasparty hos J med W! Så nu ska jag fokusera på att umgås med mina närmaste och inget annat på ett tag!


Kommentarer
Postat av: Martina

Låter fint, umgås med de närmaste, irländska puben, wooho!

sv. Haha men shit vilken tur att de var hemma, hade ju som sagt blivit lite knivit annars om du inte hade nyckel, kul att bli utelåst på julafton liksom, eller inteee:p Oh snällt att de väntade på dig!:) Fick du något fint i julklapp?

Ahh sweet!! Det låter ju kalasbra att du kommer i början istället, gillar jag starkt! Förstår att det kanske inte är så roligt att vara hemma heller när alla andra börjar jobba igen efter jul.

Haha ja, mer än en månad stannar jag nog iaf:D Kram

2010-12-28 @ 19:26:11
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0